Àrees d'actuació

Director de Gabinet i Comunicació 

Xavier Miret i Corretgé. Té un grau en Protocol i Organització d’Esdeveniments per la Universitat Europea i és tècnic superior en Protocol i Relacions Institucionals per l’Escola Internacional de Protocol.

Entre el 1996 i el 2003 va treballar d’educador social i coordinador de l’equipament cívic polivalent Sant Roc de la Generalitat de Catalunya, al barri de Sant Roc de Badalona.

Del 2003 al 2016 va exercir com a tècnic de relacions institucionals i protocol al Gabinet de la Conselleria de Benestar Social i Famílies de la Generalitat de Catalunya amb les conselleres Anna Simó, Carme Figueras i Carme Capdevila i el conseller Josep Lluís Cleries.

Del 2016 al 2018 va ser el cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya amb la consellera Neus Munté i el conseller Jordi Turull.

Del 2018 al 2021 va ser el cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya amb el conseller Jordi Puigneró.

De l’abril de 2021 a l’octubre de 2022 va ser el cap del Gabinet de Relacions Externes i Protocol del Departament de la Vicepresidència, Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya amb el vicepresident i conseller Jordi Puigneró.

De l’octubre de 2022 al juny del 2023 va ser el cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol del Departament d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya amb la consellera Natàlia Mas.

Ha impartit formació en relacions institucionals i habilitats comunicatives a alts càrrecs i càrrecs electes en diverses institucions públiques.

Gerenta 

Mercè Perelló i Jané és llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, té un postgrau en Administració Pública i un màster en Dret Públic i Organització Administrativa per la Universitat Pompeu Fabra. També és diplomada en Funció Gerencial en les Administracions Públiques per ESADE.

Entre el 2009 i el maig de 2023 va ser subdirectora general d’Administració i Serveis Generals de l’Institut d’Estadística de Catalunya. Les seves funcions incloïen la supervisió i la coordinació de la gestió econòmica, pressupostària i contractual; l’impuls de les polítiques de recursos humans; l’administració dels recursos materials; la direcció dels serveis jurídics, i la seguretat de la informació.

Anteriorment, va ser responsable de seguiment de la gestió del Gabinet del conseller d’Economia de la Generalitat de Catalunya (2001-2009), va ser formadora a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i al Departament d’Economia, i també ha exercit d'advocada en el sector privat (1989-1991).  

Al Síndic de Greuges, s'ocupa de l’administració dels recursos humans, la contractació administrativa, la gestió econòmica i els serveis generals i de suport, i és responsable de la protecció de dades de caràcter personal i de la seguretat de la informació. D'altra banda, és directora de les àrees d'administració pública i drets, transparència i bon govern, immigració, relacions laborals i pensions.