Si creus que una Administració o una empresa que presta serveis d'interès general (aigua, llum, gas, telefonia...) ha vulnerat els teus drets, fes-nos arribar la teva queixa. Vídeo explicatiu.
900 124 124 (gratuït) o 933 018 075.
Passeig de Lluís Companys, 7, 08003 Barcelona. Veure mapa.
Horari: 8.30 a 17.30 h de dilluns a dijous, i de 8.30 a 15 h els divendres. A l'agost, l'horari és de 8.30 a 15 h, de dilluns a divendres.
Pots demanar cita prèvia per evitar esperes.
Per internet
Per correu ordinari
Pots escriure'ns una carta i enviar-la a l'adreça següent: passeig de Lluís Companys 7, 08003, Barcelona.
La carta ha d'estar signada i ha d'incloure les dades bàsiques per poder tramitar la queixa (veure més avall, l'apartat Com ha de ser la queixa?).
Si voleu més informació, podeu trucar al telèfon 900 124 124 (gratuït) o al 933 018 075.
L'escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís. Formulari descarregable.
Té la confidencialitat garantida.
Dades bàsiques per presentar la queixa:
Si s'actua en nom d'una tercera persona o entitat, cal donar, també, les dades de la persona representant i una acreditació de la representació que es pot presentar més tard si hi ha algun inconvenient.
En un primer moment, rebràs un missatge per dir-te que hem rebut correctament la teva queixa. Per a la resolució definitiva del cas, dependrà de diferents factors.
Si no reps cap missatge passats deu dies de la presentació de la queixa, potser hi ha hagut algun problema tècnic. Posa't en contacte amb nosaltres i ho resoldrem.