Servei de gestió documental i arxiu

El Síndic de Greuges de Catalunya disposa d’una biblioteca i s’integra en el Sistema d’Arxius de Catalunya.  

L’horari d’atenció per a qualsevol consulta bibliogràfica o d’accés a les sèries documentals és de 8.30 a 17.30 de dilluns a dijous, i de 8.30 a 15.00 els divendres. Cal demanar cita prèvia a documentacio@sindic.cat. 

Us animem a consultar l’inventari de l'arxiu (.xlsx) i la nota metodològica (.docx). 

Instruments de descripció arxivística 

Els documents aprovats pel Síndic i el Departament de Cultura que afecten la nostra institució en matèria de gestió documental i arxiu són els següents: 

  • Política de gestió documental (.pdf i .docx) 

  • Protocol de digitalització (.pdf i .docx) 

  • Quadre de tipus documental (.pdf i .xlsx) 

  • Esquema general de metadades (.pdf i .xlsx) 

  • Quadre de classificació funcional (.pdf i .xlsx) 

  • Expedient de queixa del Síndic de Greuges (TAD 793)  (.pdf) 

  • Expedient d’actuació d’ofici del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 791) (.pdf) 

  • Recopilació anual de les resolucions del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 784) (.pdf) 

  • Expedient de consulta del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 790) (.pdf) 

  • Informe anual al Parlament del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 785) (.pdf) 

  • Informe anual del Síndic de Greuges sobre els drets dels infants (TAD 787) (.pdf) 

  • Informe anual del Mecanisme Català de Prevenció de la Tortura (TAD 788) (.pdf) 

  • Informes extraordinaris del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 786) (.pdf) 

  • Memòria anual del Síndic de Greuges de Catalunya (TAD 792) (.pdf) 

  • Informes municipals anuals del Síndic de Greuges de Catalunya (.pdf 

  

Data d’actualització: 2 de setembre de 2024 

Data de la pròxima actualització prevista: 20 de gener de 2025