![]() Administració pública Les autoritzacions, els permisos i les llicències són el principal motiu de queixa en Administració pública
|
![]() Salut Les llistes d’espera de l’àmbit de salut provoquen un 20 % més de queixes i actuacions d’ofici
|
![]() Serveis socials La renda garantida de ciutadania és el principal motiu de queixa en serveis socials
|
![]() Habitatge L’accés a un habitatge segueix sent la principal preocupació de les persones que presenten queixa a la institució
|
![]() Infància i adolescència L’emergència residencial i les dificultats d'accés a un habitatge, especialment amb infants a càrrec, expliquen l’increment d'intervencions en aquesta àrea
|
![]() Educació L’admissió, la programació d’oferta i la segregació escolar són els principals motius de queixa
|
![]() Medi ambient Increment significatiu de les queixes per la sequera, la gestió de l’aigua i la contaminació per presència d’amiant, sorolls o emissió de gasos que afecten la qualitat de l’aire
|
![]() Tributs La majoria de les queixes estan relacionades amb la gestió de tributs de l’àmbit local
|
![]() Urbanisme i mobilitat L’edificació, l’ús del sòl, les ordres d’execució d’actuacions de conservació i el manteniment i la protecció de la legalitat urbanística són les principals actuacions de l’àrea
|
![]() Seguretat ciutadana i justícia La situació de l’Administració de justícia representa un 33,1 % de les queixes i actuacions d’ofici de seguretat ciutadana i justícia
|
![]() Consum Les queixes i actuacions d’ofici per pobresa energètica i consum elèctric pugen un 32,6 %
|
![]() Igualtat i no-discriminació Necessitat d'avaluar i millorar el circuit d'acompanyament i atenció a les dones víctimes de violència de gènere
|