Podeu descarregar en format pdf l’Informe de Manresa 2025, que recull les activitats de la institució amb relació a l'Ajuntament, a través del següent enllaç.

Des del 2022, la síndica impulsa la desinstitucionalització de les persones que viuen en centres residencials o institucions, amb la voluntat de promoure models alternatius en l'àmbit penal, en la protecció a la infància i en l'atenció a les persones grans o amb discapacitat.

  • 🔸
    L’any 2025, els ciutadans de Manresa han presentat 179 queixes i 140 consultes.
  • 🔸
    S’han iniciat 52 queixes o actuacions d’ofici vinculades a l’Ajuntament.
  • 🔸
    El Síndic de Greuges es va desplaçar a Manresa el 13 de febrer de 2025, el 28 de maig, el 23 de setembre, i el 2 de desembre de 2025 i va recollir 52 queixes i 81 consultes.

Indicadors