The english version of this page is not available, you are viewing the catalan version
El Síndic va posar en funcionament el mes de febrer de 2006 una campanya de difusió amb l’objectiu d’ampliar el coneixement de la institució. Amb aquesta campanya el Síndic vol apropar-se a les persones i facilitar l’accessibilitat d’una institució que es dedica a defensar els drets de les persones davant les actuacions de l’Administració.
La campanya es va centrar fonamentalment en dos mitjans: la ràdio i la televisió. En una primera fase, Televisió de Catalunya, Antena 3, en la seva franja de desconnexió territorial, Catalunya Ràdio i Ràdio TeleTaxi van ser els mitjans triats per realitzar la difusió dels spots.
Aquestes accions formen part del nou pla de projecció del Síndic, que va començar a executar-se amb el canvi de la imatge corporativa de la institució, al juliol de 2005, i va concretar-se amb la creació d’una nova pàgina web i de noves publicacions.
Pròximament, el Síndic té previst dur a terme una nova campanya de difusió en premsa escrita i repetir, en una segona fase, les insercions publicitàries en els mitjans audiovisuals.