The english version of this page is not available, you are viewing the catalan version

News

El Síndic rep 13 queixes i 22 consultes durant la seva visita a Valls

23/05/2012

Els temes més destacats de les queixes i consultes han estat urbanisme i consum

El síndic, acompanyat de part del seu equip, s’ha desplaçat avui a Valls, localitat que ja s’havia visitat el desembre de 2003 i el desembre de 2009, per tal d’oferir a la ciutadania d’aquest municipi la possibilitat de presentar queixes i fer consultes sobre actuacions de les administracions i les empreses que presten serveis d’interès general (llum aigua, gas, etc.). Durant tot el dia, l’equip del Síndic ha rebut els ciutadans a l’Institut d’Estudis Vallencs. En total, s’han rebut 34 visites, que s’han materialitzat en 13 queixes i 22 consultes.

L’equip del Síndic ha visitat el Pius Hospital, l’Associació Egueiro, dedicada a la rehabilitació de persones amb drogodependència, i la Fundació Ginac, que treballa en la normalització de les relacions socials i laborals de les persones amb discapacitat i/o malaltia mental de la comarca de l’Alt Camp. Rafael Ribó també ha aprofitat el desplaçament per entrevistar-se amb l’alcalde de Valls, Albert Batet.

Durant el 2011, els habitants de Valls van fer arribar al Síndic un total de 49 actuacions (9 queixes i 40 consultes). Els temes de les queixes van ser molt variats. Entre altres problemàtiques destaquen les relacionades amb treball, funció publica, procediment administratiu, educació, salut, habitatge i serveis socials.

A l’Alt Camp, el total d’actuacions fetes pel Síndic durant el 2011 va ser 89 (32 queixes i 57 consultes). Aiguamúrcia, amb 10 actuacions (6 queixes i 4 consultes), Montferri, amb 8 (5 queixes i 3 consultes) i Vila-rodona, també amb 8 (4 queixes i 4 consultes), van ser les altres tres poblacions de l’Alt Camp d’on el Síndic va rebre més queixes i consultes durant el 2011.

Actualment, un equip del Síndic visita dues poblacions per setmana amb l’objectiu de donar un millor servei de proximitat a tots els ciutadans de Catalunya en la seva funció d’atendre queixes i consultes.

Back