La version française de cette page n'étant pas disponible, vous avez été renvoyé à la version catalane

Actualités

Telefónica respondrà en quinze dies al Síndic de les reclamacions dels usuaris

21/03/2007

El director general de Telefónica a Catalunya, Kim Faura, i el síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, han signat un conveni de col·laboració per agilitzar la tramitació de les queixes i consultes que arriben al Síndic referides als serveis que ofereix la companyia.

El conveni fixa els procediments informals de col·laboració que vénen mantenint des de fa temps les dues parts, referents a les peticions d'informació i queixes presentades al Síndic sobre Telefónica i explicita les noves competències del Síndic incloses a l'Estatut de supervisió de les empreses privades que gestionen serveis públics. El conveni signat estableix que les queixes referides a la manca de prestació del servei universal de telefonia (telèfon fix) i les queixes per afectacions d'alguna propietat, com ara fils, pals, antenes, etc, el Síndic les farà arribar directament a Telefónica, que li tornarà resposta en un termini de 15 dies.

Retour