La version française de cette page n'étant pas disponible, vous avez été renvoyé à la version catalane
Durant la seva estada a Balaguer, el síndic ha visitat el Centre Obert La Noguera i ha mantingut un breu contacte amb l'alcalde, Miquel Aguilà
L'adjunta Laura Díez ha visitat el centre d'atenció primària (CAP). Aprofitant el desplaçament a les comarques de Ponent , el síndic i l'adjunta han visitat també el centre municipal de temporers de les localitats de Soses i Alcarràs al Segrià.
Durant tot el dia, sl síndic i els membres del seu equip han rebut un total de 32 visites, que s'han materialitzat en 19 queixes i 13 consultes. L'objectiu d'aquest desplaçament és divulgar i apropar la institució a les persones i oferir la possibilitat que puguin presentar queixes o fer consultes sobre les administracions. Així, durant tot el dia membres de l'equip del Síndic han rebut les queixes i consultes dels ciutadans a la Cambra de Comerç. Per a l'equip del Síndic també és una oportunitat de conèixer de primera mà les problemàtiques de la ciutat i mantenir un contacte més directe amb les persones. L'any 2006 les actuacions del Síndic a la Noguera van ser 33 (10 queixes i 23 consultes de les quals 11 (4 queixes i 7 consultes) eren de Balaguer.
Consum, problemes derivats del mal servei telefònic, i medi ambient amb 3 van ser les àrees amb més queixes provinents de la Noguera.
Pel que fa al 2007, fins ahir, el Síndic havia efectuat 27 actuacions a la Noguera (13 queixes i 14 consultes) de les quals 13, 5 queixes i 8 consultes eren de Balaguer. Des de 1996 l'oficina del Síndic ja ha efectuat 56 desplaçaments arreu de Catalunya. L'anterior, abans de Balaguer, va ser Girona. Aquesta és la segona vegada que l'oficina del Síndic es desplaça a Balaguer. La primera va ser el febrer de 1999.