La version française de cette page n'étant pas disponible, vous avez été renvoyé à la version catalane
L’alcalde de Premià de Mar, Miquel Buch, i el síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, han signat un conveni de col·laboració segons el qual s’han compromès a donar la màxima celeritat a la tramitació de les queixes presentades al Síndic i que afectin competències municipals d'aquesta localitat.
L’objectiu del conveni és oferir una millor atenció als habitants de Premià de Mar en la defensa dels seus drets en l’àmbit local.
El conveni estableix que el Síndic ha d’oferir a l’Ajuntament una supervisió singularitzada de la seva actuació en el municipi, que es concretarà en la tramesa a l’Ajuntament d’un informe anual que reculli la situació de les queixes gestionades referents al municipi i una estadística de les consultes provinents de persones i d’entitats de Premià que s’hagin atès al Síndic.
L’acord també recull tots els mitjans que el Síndic posa a l’abast dels ciutadans per presentar-li una queixa: de manera presencial o per correu ordinari a la seu del Síndic; per telèfon, trucant al 900 124 124; per correu electrònic a l’adreça sindic@sindic.cat; per fax al 933 013 187; pel web www.sindic.cat i per mitjà del servei de videotrucada en línia. Des de la mateixa localitat de Premià de Mar, a més, els interessats poden lliurar les queixes al personal del Síndic durant alguna de les seves visites al municipi o també poden utilitzar els impresos i sobres de franqueig pagat que són a disposició dels habitants de la població en un lloc visible de les dependències municipals.