La version française de cette page n'étant pas disponible, vous avez été renvoyé à la version catalane
Segons Movistar els afectats van ser uns 2.000 abonats, entre la Val d'Aran i el Pont de Suert, el que representa un nombre considerable de la poblacio de la zona
El Síndic demanarà informació a Telefónica, al Departament d'Empresa i Ocupació i al Departament de Territori i Sostenibilitat
El Síndic de Greuges de Catalunya ha obert avui una actuació d'ofici davant els reiterats problemes de telefonia i de connexió a internet que van tenir lloc el passat dia 18 d'agost i que van afectar tant la Val d'Aran, que es va quedar sense línies de mòbil, telefonia fixa ni accés a internet de la companyia Movistar, com el Pont de Suert, on van caure les connexions a la xarxa. Aquest és el segon tall massiu que es produeix a la Val d'Aran aquest estiu; l'anterior va tenir lloc el passat mes de juliol.
En tant que amb aquests talls es vulnera del dret a la garantia d'un servei bàsic com és la comunicació, el Síndic demanarà informació sobre el cas a Telefónica, al Departament d'Empresa i Ocupació i al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya. Igualment, demanarà una reunió amb el director general de Telefónica a Catalunya i s'ofereix a les entitats i institucions de la Val d'Aran per ajudar-los a trobar solucions i evitar que aquests talls es tornin a produir.