Síndic de Greuges de Catalunya

Síndic de Greuges de Catalunya

Síndic de Greuges de Catalunya

Vull presentar una queixa

Accedir al formulari per fer una queixa Atenció a les persones Tel. 900 124 124Contactar amb l'oficina del Síndic és ben fàcil. Les queixes s'han de presentar per escrit, han d'anar signades i incloure les dades personals. El Síndic en garanteix la confidencialitat.

 

Com presentar una queixa

  • Per mitjà del Servei d'Atenció a les Persones. L'horari és de 8:30 a 19 hores, de dilluns a divendres. Passeig de Lluís Companys 7, 08003, Barcelona Metro (L1 i Rodalies Renfe: Arc de Triomf) i Bus (19, 39, 40, 41, 42, 51, 55, 141, B-25). Veure mapa.
  • Per correu ordinari a la mateixa adreça
  • Per Fax: 933 013 187
  • Per Internet. Per mitjà d'aquest formulari
  • Per correu electrònic: sindic@sindic.cat
  • Per videotrucada en línia. Informació del servei

La queixa ha d'anar signada i incloure les dades personals. Si l'envieu per correu electrònic o per mitjà del formulari per Internet la queixa ha de portar les vostres dades personals.

Si voleu més informació, podeu trucar al telèfon 900 124 124

 

Guia per presentar una queixa per escrit

L'escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís.

Elements que ha d'incloure la queixa:

  • El fet que motiva la queixa.
  • Nom de l'administració o empresa de servei d'interès públic contra la qual es planteja.
  • Una explicació breu dels passos ja fets prèviament i de les circumstàncies relatives als fets denunciats.
  • El nom i cognoms, l'adreça postal i el telèfon (si és possible) de la persona que formula la queixa.
Síndic
Pg. de Lluís Companys, 7 · 08003 Barcelona · Tel. 933 018 075 · Fax 933 013 187 · sindic@sindic.cat